مراحل انتخاب بهترین کانکس اداری

مراحل انتخاب بهترین کانکس اداری

شما می توانید از کانکس ها در هر مکانی ، از سایت های شغلی صنعتی گرفته تا مسکن موقت تا برنامه های آموزشی و ..  استفاده کنید ما در این مقاله به بیان مراحل انتخاب بهترین کانکس اداری میپردازیم .

یافتن ساختمان اداری پیش ساخته (کانکس) مناسب برای شرکت شما فرآیند دلهره آوری نیست. بسیاری از سازمان ها ساختن دفتر کار پیش ساخته (کانکس اداری) خود را به تولید کنندگان آگاه و مطمئن سپرده اند. هنگامی که قصد دارید برای دفتر پیش ساخته (کانکس اداری) خود برنامه ریزی کنید این سه مرحله را دنبال کنید:

آنچه را که نیاز دارید تعیین کنید :

تعیین ویژگی هایی که از یک ساختمان اداری پیش ساخته (کانکس) انتظار دارید اولین مرحله از مراحل انتخاب بهترین کانکس اداری می باشد . هنگام طراحی دفتر کار باید چهار عامل در نظر گرفته شود ، از جمله :

  • الف) اندازه : به چه ابعادی از کانکس اداری نیاز دارید؟ آیا به یک واحد ، چند واحد یا واحدهای ترکیبی نیاز دارید؟ مشخص شدن مشخصات در مورد اندازه به محدود کردن گزینه ها و انتخاب سریع ترکمک می کند.
  • ب) مکان : قصد دارید ساختمان اداری (کانکس) خود را در کجا قرار دهید؟براساس محل کار ، ساختار دفتر شما ممکن است نیاز به اصلاحاتی داشته باشد که متناسب با آن محل باشد. به عنوان مثال ، اگر آب و هوا بیش از حد سرد یا گرم باشد ، اصلاحاتی مانند عایق بندی و واحدهای تهویه مطبوع صنعتی می توانند به تنظیم دما درکانکس اداری شما کمک کنند.
  •  ج) امنیت : آیا کانکس ها ایمن هستند؟ پاسخ به این سوال برای هر شغلی که قصد استفاده از کانکس ها را دارد بسیار کلیدی و مهم است.پاسخ کوتاه این سوال بله است. در واقع ،  به دلایل زیرکانکس های فولادی با هدف استفاده معمولاً ایمن تر از ساختارهای سنتی هستند:
  1.  ظروف استیل در برابر تهدیدات محیطی مقاومت می کنند.
  2.  فولاد مقاوم از نفوذ جوندگان و سایر آفات جلوگیری می کند .
  3.  ظروف استیل محکم انرژی بیشتری را نسبت به چوب جذب می کنند. این بدان معنی است که هنگام زلزله و تحت وزش باد شدید و طوفان به طور قابل ملاحظه ای مقاومت میکنند.
  • د) آیا در آینده به مکان دیگری منتقل خواهید شد؟ حمل و نقل دفاتر پیش ساخته ( کانکس ها) غالباً آسان است و اغلب جابجایی را برای سازمانها ممکن می سازد. برای شما مهم است که تشخیص دهید آیا در آینده نیاز به جابجایی کانکس خود دارید. به خاطر داشته باشید که باید این موضوع را زودتر از موعد با سازنده کانکس خود مطرح کنید.

با یک تولید کننده کانکس تماس بگیرید – مشاوره کنید- سپس برنامه ریزی کنید.

پس از اینکه درک درستی از ساختار دفتر پیش ساخته خود پیدا کردید و پس از مشخص کردن اینکه کدام روش پیش ساخته را می خواهید دنبال کنید ، وقت آن است که با یک متخصص تولید و فروش کانکس تماس بگیرید. تماس با تولید کننده برای پاسخگویی به سوالات خاصی که  در این باره دارید و به حرکت در آوردن برنامه های دفتر شما کمک می کند و هم چنین در باره جزییات و اطلاعاتی که لازم است داشته باشید شما را آگاه میکند و همراه شما تا پایان این مسیر میشود.

مراحل انتخاب بهترین کانکس اداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *