کانکس و کاربرد های آن

کانکس و کاربرد های آن

کانکس و کاربرد های آن

مقدمه

کانکس در واقع سازه ای است که از پیش ساخته شده است و کاربرد های فراوانی دارد . در قدیم از این وسیله تنها برای سکونت استفاده میکردند ولی امروزه  از آن استفاده های گوناگون میشود برای مثال میتوانند از آن بر سر ساختمان ها استفاده کنند که محل استراحت کارگران باشد یا دیگر این که از آن بر سر ماشین های بسیار بزرگ استفاده میکنند و در آن بار قرار میدهند  یا بعضی از آن ها را بر سر راه ها  و یا سرویس های بهداشتی را در آن قرار میدهند . بعضا در کارخانه ها برای نگهبانی از آن استفاده میشود . مقداری از آن ها قابل حمل است و میتوان آن را جابه جا کرد و برای مسافرت ها استفاده کرد . شرکت کانکس مهاجر ارائه دهنده ی خدمات کانکس نظیر اجاره کانکس در اصفهان  است

تفاوت کانکس ویلایی و مسکونی

این نوع کانکس یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین نوع کانکس است . دو نوع دارد یکی این که بسیار بزرگ و لاکچری هستند و ویلایی نام دارند و یکی دیگه این که بسیار کوچک هستند و تنها برای سکونت گاه کوچک استفاده میشود . از سازه های کوچک رای نگهبانی یا سرایداری استفاده میشود و شما باید طبق میزان پولی که دارید و کاری که از آن میخواهید یکی از آن ها را انتخاب نمایید . کانکس های کوچک مزایای زیادی دارند یکی این که قابل حمل هستند و دوم این که ارزان قیمت هستند و همچنین قابلیت حمل و نقل دارند .همچنین شرکت کانکس محاجر ارائه دهنده ی خدماتی نظیر فروش کانکس در اصفهان نیز است.

کانکس و کاربرد های آن

کاهش هزینه ها

وقتی که تصمیم به ساخت این نوع کانکس میکنید هزینه های شما کاهش پیدا میکند زیرا وقتی بخواهید ساخت و ساز داشته باشید باید کلی کارگر و غیره داشته باشید و هزینه ی آن ها را بدهید ، زمانی را که برای آن صرف میکنید هم هست و همچنین مصالح فراوانی را باید تدارک ببینید درحالی که وقتی بخواهید این سازه ی آماده را درست کنید هم زمان کمتری نیاز دارید و هم نیاز به کارگر ندارید .

قابلیت جابه جایی

یکی دیگر از مزایای  این وسیله این است که قابلیت جابه جایی دارد . گاهی اوقات شما تصمیم میگیرید به مکان هایی سفر کنید که قابلیت سکونت ندارد برای مثال باغ ها و ویلا هایی که بدون منطقه ی سکونت هستند یا پارک های کوهستانی و … بروید و میخواهید جایی را برای سکونت انتخاب کنید ولی این امکان را ندارید شما میتوانید با استفاده از این کانکس ها و حمل آن ها این مکان را برای خود فراهم سازید . شما این امکان را دارید که با توجه به نیاز خود این کانکس ها را سفارش دهید . ساخت این کانکس ها میتواند شما را از قید گرفتن مجوز رها کند و نیازی به مجوز ساخت و ساز نیست و همچنین میتوانید محیط مورد نظر خود را انتخاب کنید . در صورتی که میخواهید این کانکس را حمل کنید و جابه جا کنید نیازی ندارید که پروانه ی ساخت و ساز بگیرید ولی اگر میخواهید این سازه را متصل کنید به فونداسیون باید حتما مجوز ساخت بگیرید . در کانکس ها شما میتوانید طراحی خاص خود را داشته باشید برای مثال اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی و غیره را نیز میتوانید در یک کانکس داشته باشید.

کانکس و کاربرد های آن

کانکس های اداری

این کانکس نیز یک سازه ی از پیش ساخته شده است که از آن به عنوان دفتر کار استفاده میشود و بعضا تعدادی از افراد در آن مستقر و مشغول به کار میشوند . از این کانکس میتوان به صورت دائم یا موقت استفاده کرد و میتوان در آن از وسایل مناسب و راحت جهت راحتی افراد استفاده کرد .

کانکس نگهبانی

میتوان از این نوع کانکس برای افرادی که  می خواهند نگهبانی بدهند استفاده کرد . عموما این سازه را در جلوی برخی از سازه ها دیده ایم که فردی در آن مشغول نگهبانی است و به دنبال وظیفه ی خود که نگهبانی از ساختمان است را انجام میدهد . این سازه ها به دلیل کوچک بودن قابلیت حمل دارند و شما میتوانید این کانکس ها را در هر جایی که میخواهید مستقر کنید .

کانکس کارگاهی

کانکس و کاربرد های آن

بعضا در کنار مکان هایی که در حال ساخت و ساز است این نوع کانکس ها را دیده ایم . این کانکس ها معمولا برای استراحت کارگران تعبیه شده اند و کارگران میتوانند در زمان استراحت خود از این نوع کانکس ها استفاده کنند . این نوع کانکس ارزان ترین نوع کانکس است و بسیار به صرفه است  و دو نوع دارد یکی کانکس کارگاهی سبک و یکی کانکس کارگاهی سنگین.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *