چرا کانکس را عایق بندی کنیم

چرا کانکس را عایق بندی کنیم

عایق بندی کانکس

اگر صاحب کسب و کاری هستید و به فکر ساخت کانکس در اصفهان برای ذخیره تجهیزات یا کالاها هستید، یا شاید قصد دارید یک فضای کاری برای کارمندان ایجاد کنید، گرما و سرما ممکن است نگران کننده باشد.در یک روز گرم و آفتابی دما می تواند به راحتی در داخل یک کانکس فولادی محصور بالا رود.اما قبل از اینکه به دنبال سیستم های سرمایشی باشید ، یک کانکس عایق بندی شده را در نظر بگیرید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید (یا به اندازه کافی راحت!) و در مکانی با آب و هوای مناسب برای زندگی بدون سرمایش یا گرمایش اضافی زندگی می کنید، ممکن است به مواد عایق برای کانکس خود نیاز نداشته باشید.با این اوصاف، برخی از مردم هنوز در این آب و هوا به گرمایش و تهویه مطبوع نیاز دارند و بنابراین باید به شدت عایق کاری را در نظر بگیرند.

اینکه آیا برای کانکس مسکونی خود به کنترل آب و هوا نیاز خواهید داشت یا خیر، بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد.با اضافه شدن پنکه ها در آب و هوای گرم و لباس های گرم در مناطق سردتر، ممکن است بتوانید دمای معمولی را بدون هیچ ماده عایق اضافه ای تحمل کنید.

اگر در چنین مکانی زندگی نمی‌کنید، اکیداً توصیه می‌کنیم کانکس خود را عایق بندی کنید، اما مجبور نیستید.برای راه اندازی تهویه مطبوع و/یا بخاری خود باید هزینه های عایق کاری (هزینه یکبار مصرف) را در مقابل هزینه های جاری گرمایش و سرمایش بسنجید.

همچنین ممکن است به یک تهویه مطبوع یا بخاری بزرگتر از آنچه که اگر کانکس خود را عایق کرده بودید نیاز داشته باشید.با گذشت زمان، هر پولی که از عایق نشدن صرفه‌جویی می‌شود، به سرعت ناپدید می‌شود، زیرا هزینه انرژی را بیشتر و بیشتر می‌کنید تا آب و هوای کانکس خود را قابل تحمل نگه دارید.

به طور خلاصه، مگر اینکه در بهترین آب و هوای ممکن زندگی کنید، احتمالاً باید کانکس خود را عایق بندی کنید و اگر بخواهید از عایق کاری صرف نظر کنید، به دلیل تمام پول اضافی که برای گرمایش و سرمایش باید خرج کنید، این احتمال وجود دارد که پشیمان شوید.شما قطعاً از مزایای یک کانکس عایق شده بیشتر قدردان خواهید شد.

عایق بندی کانکس

چرا کانکس را عایق بندی کنیم

نیاز به یک کانکس عایق بندی شده به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله محل نگهداری آن.به عنوان مثال، یک انبار یا مکان تحت سایه ساختمان های مجاور، احتمالاً نوسانات دمایی کمتری را تجربه خواهد کرد.در صورت امکان، از موقعیت مکانی به نفع خود برای بهبود بهره وری انرژی استفاده کنید.

اگر کانکس مسکونی یا اداری است ، این از اهمیت بالایی برخوردار است.برای محافظت از افراد داخل کانکس در برابر گرما و سرما و راحت نگه داشتن آنها به عایق نیاز دارید.اضافه کردن یک واحد تهویه مطبوع یا بخاری اولین گام است، اما بدون عایق بندی مناسب، به سختی می توان به راحتی مطلوب رسید.

انواع عایق برای کانکس

تعدادی از انواع عایق وجود دارد که می توان از آنها برای تولید کانکس در اصفهان استفاده کرد و نوع انتخابی شما بستگی به آنچه ذخیره می شود دارد.پلی استایرن، که معمولا به نام استایروفوم شناخته می شود، یکی از انواع محبوب عایق است.نصب فوم سریع و آسان است ، زیرا نیازی به قاب ندارد.

عایق بندی Conex می تواند از تجهیزات، دارایی ها و افراد شما محافظت کند.انتخاب عایق مناسب برای کار می تواند چالش برانگیز باشد و ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.ما می توانیم به شما کمک کنیم کانکس مناسب را به همراه عایق مناسب متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.همچنین می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف پنجره، تهویه مطبوع، تزئینات داخلی و موارد دیگر انتخاب کنید.

انواع عایق برای کانکس

یکی دیگر از مواد عایق که از مواد تجدیدپذیر و طبیعی تامین می شود، پشم گوسفند است.این جایگزین عایق با کارایی بالا و سازگار با محیط زیست ، شبیه به فایبرگلاس یا سایر انواع عایق های الیافی است.لانولین موجود در پشم گوسفند به طور طبیعی بازدارنده شعله است، بنابراین نیازی به تصفیه پشم با محلول های شیمیایی دیگر نیست.

قبل از تصمیم گیری در مورد مواد عایق برای کانکس مسکونی خود، ابتدا باید تعیین کنید که چگونه می خواهید دیوارها را بسازید.اگر چندین کانکس را برای ساختن یک کانکس مسکونی به هم وصل می کنید، به دلیل متراژ مربع اضافی خانه، ممکن است اضافه کردن عایق در فضای داخل دیوارها مشکلی نباشد.اگر یک کانکس کوچک انتخاب کنید، در این مورد، ممکن است بهتر باشد عایق را به قسمت بیرونی اضافه کنید و سپس آن را با مقداری روکش خارجی بپوشانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *